top of page
Search

Što se promijenilo u mom životu?

Vrlo često spominjem kako Rekonekcija donosi promjene na svim razinama našeg postojanja (fizičkoj, mentalnoj, emocionalnoj i duhovnoj).

Budući da smo svi različiti i svatko doživljava na svoj način, ovo je moje iskustvo što i na koji način se promijenilo u mom životu. I nimalo ne pretjerujem kad kažem da se promijenilo......sve.

Od osobe koja je radila stresan, fizički i psihički iscrpljujući posao, osobe koja je dobila dijagnozu reumatoidnog artritisa, osobe koja je bila ljuta na sve oko sebe, nezadovoljna,frustrirana, okružena isto tako nezadovoljnim i bolesnim ljudima, u sredini bez životne radosti, osobe koja je bila svima na raspolaganju, samo ne sebi, sa vrlo niskim samopouzdanjem i samopoštovanjem........do osobe koja sam danas.


Već pri prvom susretu s Rekonekcijom znala sam da je to ono što želim raditi, da je to moj put. Bio je to vrlo jak unutarnji impuls, dala sam otkaz na poslu koji me je doslovno uništavao i krenula na najljepše putovanje, koje u tom trenutku nisam mogla ni zamisliti. Počele su se događati čudesne stvari, spoznala sam slobodu kreiranja vlastitog života, iz uloge žrtve postala sam ona koja donosi vlastite izbore i odgovorna je za njih. Naučila sam kako cijeniti i voljeti sebe, u meni se probudila životna radost i veselje koje s užitkom dijelim svima oko sebe.

Zdravlje mi je savršeno, koža i kosa blistave i njegovane, bez dodatnih preparata i raznih (kemijskih ili mehaničkih) sredstava za njegu, razni lijekovi, analgetici, antidepresivi, hormoni, tablete za spavanje i sl. ne postoje u mojoj realnosti. A reumatoidni artritis sada je samo sjećanje na neko prošlo vrijeme, koje više nema nikakve veze s mojim sadašnjim životom.

Isto tako promijenili su se i ljudi u mojoj okolini. Većina onih iz "prijašnjeg života" su otišli, putevi su nam se razišli, no na njihovo mjesto došli su potpuno novi, predivne duše s kojima zajednički rastem i razvijam se, dogodila su se neka nova, duboka, predivna prijateljstva.


Sada definitivno živim svoju svrhu, a ona je da pomognem drugima da i oni žive svoju svrhu, te sretan i ispunjen život. Tu sam da bih vam kroz iskustvo Rekonekcije pokazala da su vam "vrata otvorena" i nježno vas "pogurnula" u smjeru prema vašoj cjelovitosti, a nakon toga je na vama hoćete li slijediti put rasta i napretka.



85 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page