top of page
Search

"MOŽETE LI MI POMOĆI?"

“Imam tu i tu bolest/problem/nešto……možete li mi pomoći? Može li Rekonektivno iscjeljivanje pomoći u toj i toj situaciji?”

Ovo je pitanje koje često dobivam u zadnje vrijeme.

Moj odgovor je uvijek isti- da, može pomoći, no najvažnije od svega je da otpustite bilo kakva očekivanja, jer bilo kakvo očekivanje stvara blokade i zaustavlja slobodan protok energije. Frekvencije Rekonektivnog iscjeljivanja nas povezuju s poljem nulte točke, koje je vibracija čiste ljubavi, iz kojeg je sve stvoreno (kvantno polje). Svaka bol, bolest, poteškoća….je posljedica neravnoteže u polju. Frekvencije Rekonektivnog iscjeljivanja nas vraćaju u naše prirodno stanje balansa, tj. djeluju na uzrok, a onda, samim time nestaju i posljedice.

Zbog toga je vrlo važno otpustiti bilo kakva očekivanja. Mi ljudi skloni smo tome za si zamislimo kako bi iscjeljenje trebalo izgledati, fokusirani smo na posljedice, a ne na uzrok, te ako se iscjeljenje ne dogodi na način na koji smo si mi to zamislili, onda smo skloni reći da to ne djeluje i ne pomaže. No inteligentna energija Univerzuma vidi puno širu sliku i radi uvijek za naše najveće dobro.

Da biste to bolje razumjeli, navesti ću neke primjere:

Npr. dolazi osoba s bolnim i ukočenim leđima. Napravimo tri sesije, osoba i dalje osjeća bolove, no nakon par dana ili tjedana promijeni posao ili dobije povišicu, riješi neki problem koji ju mući…..što god i osjeća se kao da je skinut neki veliki teret s leđa. Osoba se osjeća lakše, poletnije, zadovoljnije i u nekom momentu primjeti da ju više ni leđa ne bole. Je li Rekonektivno iscjeljivanje pomoglo s bolnim leđima? Naravno, djelovalo je na uzrok problema, a bolna leđa su bila posljedica.

Ili npr. baš ovo pitanje koje mi se postavlja u zadnje vrijeme- osoba boluje od karcinoma, vrlo teška situacija, može li se pomoći? Može se dogoditi iscjeljenje i da se osoba polako počne oporavljati, može se dogoditi da osoba dobije još malo dodatnog vremena, da produži svoj boravak u ovoj realnosti i da bi se mogla oprostiti sa svojim najbližima. No, isto tako se može dogoditi da se osobi olakša prelazak na drugu stranu. Vama tada može izgledati da iscjeljivanje nije pomoglo i da ne djeluje. Istina, ne djeluje na način na koji ste očekivali, pomoglo je da osoba više ne pati i ne trpi bolove, pomoglo je da nema više lijekova, kemoterapija, neprospavanih noći, gledanja kako se osoba muči….

Ili npr. ono što se meni osobno dogodilo nedavno- pala sam i slomila ruku, te dobila langetu koja me je dosta žuljala i smetala mi. Kolegica mi je radila sesiju Rekonektivnog iscjeljivanja i točno sam osjetila trenutak isjeljenja moje ruke. Na kontrolu sam otišla s jasnom vizijom kako više nemam langetu, jer moja ruka je super. No, dogodilo se to da su me direktno iz ambulante proslijedili na odjel na operaciju. Ugrađena mi je pločica, no ono najvažnije langete više nema, a ruka zacjeljuje na najbolji mogući način. Je li mi pomoglo Rekonektivno iscjeljivanje? Naravno da je! Tek sad, sa odmakom, vidim da je operacija bila za moje najveće dobro, jer tko zna kako bi ruka zarasla i koliko bih se patila po ovim vrućinama s gipsom na ruci. Da li se iscjeljenje dogodilo na način kako sam si ja to zamislila? Ne, nikako nije, no dogodilo se onako kako je najbolje za mene.

Iscjeljenje se događa uvijek, no najčešće ne na načine na koje mi to očekujemo i apsolutno nitko ne može garantirati na koji način će se dogoditi, niti jedan liječnik vam neće obećati ozdravljenje. Svi smo jedinstveni i unikatni, svaka sesija je drugačija i svatko primi ono što mu je potrebno u određenom trenutku.


Praktičarka sam Rekonektivnog iscjeljivanja i osobne Rekonekcije, Access barsa i energetskog facelifta, još nekoliko tjelesnih procesa koji se rade polaganjem ruku na tijelo/dijelove tijela, Theta healing praktičarka i NLP master.

Moja misija je pomoći vam da se osnažite, da živite bolji, kvalitetniji i zdraviji život, da se oslobodite ograničenja koja vam nameće vaša okolina, ali i vi sami sebi. Dokazano je da tretmani energetskog iscjeljivanja pomažu kod mnogih emocionalnih, fizičkih i mentalnih izazova današnjice.

​Sve edukacije koje sam do sada završila omogućile su mi da nevjerojatno poboljšam kvalitetu svoga života. Sada ta znanja prenosim vama i pomažem vam na vašem putu promjene. Promjena se ne događa preko noći, već se sastoji od malih svakodnevnih koraka.

Mislite li da bi ove informacije mogle pomoći nekome u vašoj okolini, molim vas, slobodno ih podijelite.




59 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page