top of page
Search

ZONA (NE)UGODE I OSOBNA REKONEKCIJA

Svi mi imamo svoje zone (ne)ugode, neke manje, neke veće u koje smo se uljuljkali i ne mičemo se iz njih. Uopće nije bitno radi li se ovdje o nekom odnosu, situaciji, nekim našim uvjerenjima, navikama……..što god. Došli smo do jedne određene točke, zaključili “To je to! Tako mora biti i ja tu ništa ne mogu.”. I iako nam se to baš ne sviđa previše, prihvaćamo stanje, jer tko zna što bi se moglo dogoditi (što mogu izgubiti, što će mi reći drugi, kako će se odnositi prema meni..) ako nešto napravim drugačije nego inače. Tapkamo na mjestu i sami sebi ne dozvoljavamo rast i napredak.


No, je li to zaista tako? Zar stvarno mislite da je promjena nemoguća? Nije! Promjena je jedina konstanta, koja je trajna i ništa ju ne može zaustaviti, koliko god ju mi ne prihvaćali i borili se protiv nje. Promjena nas gura van iz te zone u koju smo se smjestili i ne pomičemo se iz nje. Samo na nama je hoćemo li to prihvatiti i mijenjati se s lakoćom ili nam treba neki “poguranac” da nas izbaci i potakne na napredak.


Osobna Rekonekcija je taj “poguranac” koji potiče promjenu na svim razinama. To je precizan postupak koji koristi frekvencije Rekonektivnog iscjeljivanja i radi se s namjerom trajnog povezivanja energetske mreže našeg tijela (tzv. aksitonijalne točke i linije) s energetskom mrežom planete Zemlje, a zatim i cijelog Univerzuma. Smatra se da je u određenom trenutku evolucije došlo do odvajanja meridijanskih linija u ljudskom tijelu od meridijana i točaka prirode i svemira. Osobnom Rekonekcijom ponovo se povezujemo s bezvremenskim sustavom inteligencije i svojom unutarnjom vibracijom, te pristupamo znanju koje smo stekli u svim dimenzijama i životima našeg postojanja. To je proces promjene i našeg životnog napretka koji nam omogućava da se vratimo svojoj esenciji, našem istinskom Biću, da slijedimo svoju unutarnju mudrost i intuiciju, te da lakše kreiramo svoju željenu realnost.


Događa se da puno više primjećujemo sinkronicitete, pojačana nam je intuicija, mijenja se naš DNK i postajemo svjesni naše multidimenzionalnosti, ubrzava se manifestacija željene realnosti, te djelujemo iz cjelovitosti (umjesto odvojenosti) svega što postoji.


Osobna Rekonekcija radi se uživo, dva dana za redom.


Sve navedeno su neke zajedničke karakteristike, no to je iskustvo toliko individualno za svakoga od nas i svatko će ga doživjeti na svoj način. Za mene osobno to je transformacija na svim nivoima. Vrlo često znam reći da to nije promjena od 360°, nego promjena od 3x360°, naravno, na bolje.


Ono što je zanimljivo je da je osobna Rekonekcija proces koji se odvija s vremenom, tj. kako vrijeme više prolazi, to više benefita primjećujemo (nije uvjet, kod nekih ljudi se djelovanje pokaže odmah, a kod nekih tek kasnije). Kako se mi razvijamo i rastemo, tako se proširuje i djelovanje Rekonekcije.


Događa se da nam Univerzum doslovno baca na naš put ljude, događaje i situacije, koji nas guraju da pomaknemo svoja (samo)nametnuta uvjerenja i ograničenja. Tako sam se i ja prije nekoliko dana našla u situaciji koja je zahtijevala da se pomaknem iz moje sigurne zone. U nekom momentu, u kojem su okolnosti bile potpuno drugačije nego što su danas, sama sebi sam odredila da nešto mogu napraviti samo tako i nikako drugačije. Moje uvjerenje je bilo da ne mogu više od toga, jer…imala sam puno razloga i izgovora. No, dogodilo se da sam bila “prisiljena” (naravno, uz moj pristanak, jer nas nitko ne može prisiliti na nešto, ako mi to ne želimo) pomaknuti se iz samo nametnutih okvira. A kad izlazimo iz zone ugode, onda to nije nimalo lako, bunimo se i negodujemo, jer nam je baš lijepo tako kako je. I sama sam se bunila i negodovala, no nije bilo koristi, jer je to bio trenutak u kojem je bilo vrijeme da izađem iz svojih ograničenja. Kad sam prevladala neugodu, osvijestila sam da sam napravila puno više nego li sam ikada pomislila da bih mogla tako nešto. Pobijedila sam sebe i svoja ograničenja!

A na kraju, nakon svega ostaje nevjerojatan osjećaj ispunjenosti, unutarnje radosti i sreće, te potvrda kako je potrebna samo volja (i malo “poguranca”) da ostvarimo ono što mislimo da ne možemo. To je promjena koju Rekonekcija omogućava da se dogodi puno brže i lakše.


Jeste li spremni na (ubrzanu) promjenu? Ili vam je za početak dovoljno da osjetite djelovanje frekvencija u sesiji Rekonektivnog iscjeljivanja?


Za sve informacije, te rezervaciju svog termina osobne Rekonekcije ili Rekonektivnog iscjeljivanja možete mi se obratiti na:

095 903 6612 ili na krivacic.n@gmail.com



23 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page