top of page
Search

ZAŠTO VOLIM VOLONTIRATI NA SEMINARIMA REKONEKTIVNOG ISCJELJIVANJA ?

Iza mene je još jedan seminar Rekonektivnog iscjeljivanja održan u Beogradu. Dok polako sređujem dojmove, razmišljam zašto toliko volim i uživam volontirati na našim seminarima.

Jedan od mnogih razloga je što svaki put čujem nešto novo, nešto što mi je možda promaklo i nisam čula ili zapamtila. To je prilika da utvrdim svoje znanje, te se prisjetim koliko je divno biti dio ekipe koja je izabrala širiti frekvencije energije, svjetlosti i informacija.


No, ono što me najviše fascinira su trenuci koji se događaju u pauzama između predavanja i praktičnih vježbi. To su trenuci koji najbolje pokazuju što Rekonekcija zapravo jest. Vrlo je teško riječima opisati tu energiju koja se širi oko svih nas. To je energija ljubavi, podrške, zajedništva, nitko se ne izdvaja i svi postajemo jedna velika zajednička duša koja širi svjetlo svuda oko sebe.

Polaznici seminara imaju priliku svjedočiti što znači živjeti ljubav i radost, imaju priliku osjetiti podršku i bezuvjetno prihvaćanje. Svi mi volonteri smo praktičari koji već određeni period (netko kraće, a netko i dosta godina) prakticiramo povezivanje s frekvencijama Rekonektivnog iscjeljivanja i novim polaznicima smo podrška i primjer koliko su se naši životi promijenili na bolje otkada smo ušli u svijet Rekonekcije.


Za mene osobno, ono najvrijednije što doživljavam su ljudi. To je prilika kada upoznajem puno divnih i zanimljivih ljudi, koji oko sebe šire svjetlo i pozitivnu energiju.

Vrlo često se događa da se na seminarima začnu duboka i istinska prijateljstva. I sama sam blagoslovljena s nekoliko takvih prijateljstava, te sam jako sretna i zahvalna što su te osobe ušle u moj život i oplemenile ga svojim prisustvom.


U želji da se Rekonektivne frekvencije šire i dalje, određeni su datumi seminara za sljedeću godinu. Prvi će biti u Zagrebu 14-15. svibnja 2022. a drugi u Ljubljani 15-16. listopada 2022. Počele su rane prijave.



178 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page