top of page
Search

KOLIKO SE (NESVJESNO) SAMOSABOTIRATE?

Vrlo često se dogodi da sami sebe sabotiramo. To se najčešće događa nesvjesno i uglavnom zbog nekog uvjerenja koje imamo čitav život. Mislimo da je to tako i uopće ne dozvoljavamo da bi za određenu situaciju mogle postojati i druge mogućnosti, te pri tome nismo nimalo svjesni koliko sami sebe ograničavamo.

I sama sam imala jedno veliko osvještavanje, kao da sam upravo progledala i dobila potpuno novu perspektivu doživljavanja (svih) situacija u kojima se nađem, te na koji način se (samo)sabotiram.

U razgovoru prije nekoliko dana, jedna osoba mi je nešto predložila, na što sam ja potpuno mirno i samouvjereno odgovorila: “Pa sve je moguće, ne znam što mi život nosi, svašta se može dogoditi.”. I to ne bi bilo ništa čudno i neobično da se ne radi o situaciji na koju bih još nedavno vrlo burno reagirala. Da mi je to rečeno prije nekoliko mjeseci, godinu dana, naljutila bih se i moja reakcija bi bila: “Što je tebi?! Kako mi možeš tako nešto reći?! Ne pada mi na pamet tako nešto, neću to nikada, nego hoću potpuno suprotno od toga!!!”



“Ja nikada neću…”

Iskreno, i sama sam se iznenadila kako sam odgovorila i miru u kojem sam bila. No, ono najvažnije je došlo kasnije, nakon razgovora, kad sam osvijestila da sam upravo otpustila jedno veliko uvjerenje koje nas uglavnom sve sputava i ograničava. To uvjerenje je: “Ja nikada neću……to i to……tako i tako……”. Kada kažemo: “Ja nikada neću….” mi sami oko sebe podižemo zid i stvaramo blokade. Na taj način govorimo univerzumu da ne želimo ništa što ima bilo kakve veze s energijom toga što “nikada nećemo”. I tu se ne radi samo o toj konkretnoj situaciji, nego se radi o tome da ne dozvoljavamo da nam dođe bilo što drugo što je na bilo koji način povezano s tim što “nikada nećemo”.

Radi lakšeg razumijevanja, navesti ću banalan primjer. Recimo kažete da nikad nećete živjeti u stanu, jer je to zatvor, nema vrta i dvorišta….. Time ste zatvorili sve mogućnosti i nije bitno da li je taj stan u neboderu, nekoj manjoj zgradi ili stan u nekoj kući sa dvorištem i vrtom, vi ste univerzumu poručili da ne želite živjeti u stanu. Na taj način ste sami sebe sabotirali i onemogućili da živite u stanu, bez obzira gdje se nalazio i kako predivan bio.



Sve je moguće

S druge strane, kada kažemo: “Sve je moguće, ne znam što mi život nosi, no otvorena sam za sve mogućnosti.”, mi se tada otvaramo nebrojenim mogućnostima. To je poruka univerzumu da imamo povjerenje u njega i život, da dozvoljavamo da nam isporuči i na malo drugačiji način od onoga koji smo si mi zamislili i da znamo da će nam doći ono što je za naše veće dobro.

U primjeru s našim stanom, to bi bilo da nađete stan koji se nalazi u sklopu neke kuće, ima veliko dvorište i vrt, garažu……




Recite DA životu

Ono što je ovdje jako važno je da se ne vežete za rezultat. Umjesto “Ja nikada neću….” recite: “Zašto ne! Ajde da vidim koje su mogućnosti i što će mi doći.”.


I to apsolutno ne znači da morate prihvatiti to što je došlo (može vam doći stan u zgradi, stan u kući ili kuća na moru ;) ;) ;)....). To znači da ste se otvorili nebrojenim mogućnostima i da možete birati. Kada dođe to što je trebalo doći, bez obzira o čemu se radi, stanite, povežite se sa sobom i sami sebi postavite pitanja:

“Kako se osjećam u vezi toga? Je li to ispunjenje moje želje? Što kaže moje tijelo, je li to dobro za mene?”

Ako je dobar osjećaj, zahvalite i prihvatite!

Ako nije dobar osjećaj, opet zahvalite i recite da to trenutno ne birate, nego se otvarate drugim boljim mogućnostima.


To je veličanstvenost života- uvijek su vam na raspolaganju neograničene mogućnosti koje možemo birati. Mi smo ti koji odlučujemo hoćemo li se zablokirati s “Ja nikada neću…” ili ćemo se otvoriti i dozvoliti da nam univerzum isporuči svoje darove.


Ja kažem “DA životu” i hvala mu na ovom uvidu i dragom biću uz koje sam s lakoćom otpustila ono što me sputavalo, a da nisam bila ni svjesna koliko.

Hvala i rekonektivnim frekvencijama koje mi omogućavaju da stalno evoluiram i rastem, da se moje svjetlo širi sve više i više.


U želji da se Rekonektivne frekvencije šire i dalje, određeni su datumi seminara za sljedeću godinu. Prvi će biti u Zagrebu 14-15. svibnja 2022. a drugi u Ljubljani 15-16. listopada 2022. Rane prijave su do 25.02.2022. (za Zagreb).


Za sve informacije o seminarima, kao i da biste dogovorili svoju sesiju Rekonektivnog iscjeljivanja ili osobne Rekonekcije možete mi se obratiti na 095 903 6612 ili krivacic.n@gmail.com




26 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page