top of page
Search

ISKUSTVA SEMINARA

Ovo je malo drugačiji tekst od mojih dosadašnjih. Ovom prilikom citiram moje kolege praktičare Rekonektivnog iscjeljivanja i osobne Rekonekcije kako su doživjeli i što je za njih značio seminar i povezivanje s frekvencijama. Kopiram njihove izjave:



“Volela bih, kada bih mogla svakome preneti to uzvišeno osećanje radosti, ljubavi, prisnosti, ushićenja i sreće koje sam doživela, a isto tako prepoznala i kod drugih učesnika seminara u Zagrebu, a potom i u Beogradu.Kao da se svi odavno poznajemo i srećni smo što se ponovo vidimo posle dužeg vremenskog perioda. Možda bih tako mogla opisati slično ovim osećajima. Neverovatan osećaj ispunjenosti, široki iskreni osmesi svih prisutnih, toplina i radost, to upravo izazivaju u svima nama visoke frekvencije rekonektivne energije. Jednom rečju, osećaj da smo svi jedno. Muslim da ne postoje reči kojima se može opisati takvo osećanje, jednostavno, mora se doživeti."

B.B.K.


“Osećaj je bio izuzetan u prostoru gde se seminar održavao, obilje beskonačno dobre, kvalitetne energije čija je osnova ljubav. Verovala sam od pocetka da ce biti uzbudljivo i tako je i bilo. Energiju, frekvencije, vibracije smo prenosili kroz etar u neke druge uporednile i meridijane i za to dobijali potvrdu. Prezadovoljna sam i presrećna."

S.D.M.


“Za mene je to bilo duboko nadahnuće za kojim sam dugo tragala.Susret s ovom energijom svjetlost i informacije bio je tako snažan da sam nakon seminara ,na kojem sam prvi puta slušala o Rekonektivnom iscjeljivanju,znala da sam samo razgrnula pepeo na žaru koji je u meni tinjao .Sada kao praktičar već više od 11 godina to nastojim prenijeti drugima."

Lj.S.


“Za svojih 36 godina sam prošao mnogo raznoraznih obuka i seminara, ali obuka za praktičara Rekonektivnog iscjeljivanja i Lične rekonekcije je vrhunac svega, jer poslije toga život mi se promijenio za 100% naravno u pozitivnom smislu. Toliko pozitivne energije, pozitivnih a različitih ljudi, različitih nacija, vjera, a opet svi sa istim ciljem naučiti kako pomoći drugome, kako širiti ljubav i pozitivne vibracije i to sve na jednom mjestu za mene je bilo neprocjenjivo!"

A.S.


“Što se tiče komentara, moram da kažem da ja nikada ranije nisam osetila takvu energiju... Kao da smo bili u nekom posebnom balonu, zaštićeni od spoljašnjeg sveta. U stvari, kao da smo bili jedini na svetu! Samo mi i ništa drugo!

Inače, naučila sam najvažniju stvar za mene, a to je da se ne plašim! Nijedna tuđa energija ne može da mi naudi, prvo, jer smo svi jedno, a drugo, jer je sve ogledalo nas samih! Strahovi su naša refleksija unutrašnjeg bića. Takođe, predivno je to što sam shvatila da nam nisu potrebni nikakvi spoljašnji objekti da bi sprovodili energiju, tj magiju koja je svima dostupna. I još, možda najvažnije, da je RI praktičar tu da otvori vrata, a na klijentu je da li će kroz njih da prođe... Sada u tretmane ulazim sa lakoćom, bez odgovornosti da klijent mora nešto da doživi.."

D.R.


“Na seminar sam se odlučila jer sam nakon iskustva osobne Rekonekcije osjetila poziv postati praktičar Rekonektivnog iscjeljivanja. Promjene u sebi osjetila sam nekoliko dana prije samog seminara, osjećaj prisutnosti energija koji sam osjetila tijekom Rekonektivnog iscjeljivanja, intenzivni snovi jasnog značenja, osjećaj mira. Mogu reći da mi je iskustvo seminara donijelo ne samo fizičko iscijeljene kojem se uopće nisam nadala već je napravilo duboke i trajne promjene u načinu kako doživljavam i živim svoj život."

M.F.T.


Za Rekonekciju sam čula puno prije nego sam otišla na seminar, koji se održao u Zagrebu, u svibnju 2011.godine. Par godina sam imala tu informaciju, ali tek početkom 2011. godine počela sam primjećivati kako se čudno osjećam na pomisao o Rekonekciji. Nisam mogla zanemariti taj osjećaj i samo sam pratila gdje me to vodi. Moja želja za tim iskustvom rasla je iz dana u dan. Naravno da je normalan slijed bila rekonektivna praktičarka koja mi je ušla u život. Otišla sam na sesije Rekonektivnog Iscjeljivanja i Osobnu Rekonekciju i ne sluteći da ću već nakon dva mjeseca biti na seminaru u Zagrebu. Za moje odluke, u tom periodu, rekla bih da su bile van pameti. Jednostavno nisam dopuštala svojoj glavi da analizira bilo što, imala sam povjerenje. Nisam imala očekivanja, jer nisam niti znala što bih mogla očekivati. Samo sam se prepustila. Ne bih mogla objasniti kako sam se osjećala tijekom seminara…bilo je to neko neobično stanje, neka druga dimenzija, nešto, pomalo nestvarno. Ali mogu opisati jednu konkretnu, fizičku promjenu koja mi se desila. Na seminar sam došla s problemom smrznutog ramena. Jedan duži period imala sam bolove u ramenu(zbog kalcifikata), pokretljivost ramena je bila ograničena i nisam bila u stanju spojiti ruke iza leđa. Nakon jedne vježbe koja je trajala samo dvije minute, u kojoj sam radila Rekonektivno Iscjeljivanje drugoj osobi, bila sam u stanju spojiti svoje ruke iza leđa. Uistinu sam bila bez teksta. Od tada je prošlo skoro 11 godina. Nikada više nisam imala taj problem s ramenom. Sedam mjeseci nakon seminara na snimci ramena nije bilo tragova kalcifikata. Neizmjerno sam zahvalna na tom iskustvu."

L.B.


“U Melburnu sam doživjela za jednu sedmicu provedenu na seminaru s nekoliko stotina istomišljenika, koliko čudesno može biti življenje.Osjećanje je kao da sam tek počela da živim svoj život.i kao da sam se vratila staroj prirodnoj porodici od koje sam bila ukradena i prebačena u neku filmsku avanturu u kojoj sam glumila življenje po tudjim standardima a ovdje mi se dozvoljava da kreiram sopstvene standarde. Naravno to je samo bio prvi korak kojim sam i svojoj fizičkoj porodici donijela promjene standarda življenja. totalni preokret prioriteta, vrijednosti i ciljeva života. Budjenje lakše navigacije kroz život i otpuštanje nostalgije i tuge za ostavlenom zemljom i izgubljenim ljubavima i prijateljima kao da je probudilo i radoznalost i otvorilo put za stjecanje novih ljubavi, za nova prijateljstva i nove radosti življenja.Dugo sam vjerovala da će Australija biti neko izbjegličko nužno zlo,da ću uvijek biti neprilagođena. Sad znam da sam je tada osjetila kao svoju po prvi ut potpuno. Ma gdje da smo i ma sta da mislimo,kad sebi dozvolimo da smo kompletni, onda nam je cijeli svijet dom i cijelo čovječanstvo brat koji nam donosi energetski melem našim ranama na dusi, donose nam sve na tacni a mi sami biramo cime da se poslužimo. Često sama sebi čestitam sto sam napravila taj prvi korak prema potpunom prihvatanju sebe. Odabrala put ujedinjavanja svjesnog i podsvjesnog, intuitivnog i naučenog - u nerazdvojivo stalno razotkrivanje i pronalaženje radosti u srcu. Za mene sada su Australija i Bosna jednako važne i jednako ih volim."

L.Đ.


“Iako se nikada nisam bavila iscjeliteljskim radom, vrlo sam brzo ušla u "štos". To je fantastičan osjećaj. Prisjećanje.

Frekvencije su počele djelovati na mene i prije negoli sam nogom kročila u salu. Previše "slučajnih" frustracija da bi bile slučajne ( nije me bilo na popisu putnika u avionu, zabrljali su mi hotelsku sobu, konobarice mi nisu donijele ručak na pauzi....)

Posebnost koju sam osjetila na seminaru je način na koji sam počela razmišljati. Nikada do tada, uvid u to što se događa oko mene nije bio jasniji. Rekla sam sebi, bez obzira što je oko mene "nered", ja znam da je riječ o učenju. Jednostavno je nemoguće da se toliko stvari poklopi na takav način. Odjednom se sve počele mijenjati na bolje... Istina je, uz Rekonekciju život postaje lakši."

K.K.P.


“Što reći o mom iskustvu seminara? Definitivno, to je jedna sasvim druga realnost, neka puno viša dimenzija. Uzbuđenje, radoznalost, iščekivanje nečega potpuno novoga, što nikad prije nisam osjetila.

Iako sam se i prije susrela s nekim energetskim modalitetima, ovo je bilo intenzivnije nego bilo što drugo. Već pri ulasku u dvoranu osjetila sam duboki mir i podržanost, a čitav prostor je doslovno vibrirao energijom. Iako sam poznavala samo jednu osobu, osjećala sam se kao da se svi međusobno poznajemo oduvijek, svi smo bili povezani u jednu veliku cjelinu harmonije i mira. No, najviše od svega me iznenadilo kad sam izašla van i krenula kući, doslovno sam mogla vidjeti zrak. Kud god da sam pogledala, vidjela sam energiju kako vibrira. Sve je bilo svjetlije, sjajnije i nekako protočnije, moje tijelo je postalo ta energija.

Seminar Rekonektivnog iscjeljivanja je definitivno nešto što je usmjerilo moj život da se otvorim svim svojim neograničenim potencijalima."

N.K.


Želite li osjetiti to neponovljivo iskustvo, javite mi se. Zove li vas da se dublje povežete s Rekonektivnom iscjeljivanjem, određeni su datumi seminara. Prvi će biti u Zagrebu 14-15. svibnja 2022. a drugi u Ljubljani 15-16. listopada 2022. Rane prijave su do 31.03.2022. (za Zagreb).


Za sve informacije o seminarima, kao i da biste dogovorili svoju sesiju Rekonektivnog iscjeljivanja ili osobne Rekonekcije možete mi se obratiti na 095 903 6612 ili krivacic.n@gmail.com




52 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page